12

petak

srpanj

2013

Naslovnica

Danas sam uspjela ugrabiti trenutak da provirim na blog.hr i ostadoh paf! Zapravo, nakon malo čačkanja po naslovnici i pregleda mogućnosti, shvatila sam da mi je ova naslovnica puno bolja. Jedan od mojih prvih postova (na ovom blogu) prije 2-3 godine je bila kuknjava na onu prethodnu naslovnicu. Nikako mi nije sjela i zato sam sretna što je promijenjena. Htjela sam neke linkove dodati u boxevima i bilo je nekih problema. Sada vidim da je to sređeno. Očito je sve još bilo u procesu. Jedino me zbunjuju fresh i cool blogovi koji su isti s jedne i druge strane. Valjda će se i to sriktati. I još kao iznenađenje, moj komentar o klokanima na naslovnici. Očito sam navukla bijes cijele južne polutke jer su mi ulazi na blog iz tog dijela svijeta naglo porasli. Valjda će ih to potaknuti da promijene očekivanja od naših ljudi. Postoje ovdje i hoteli i restorani pa tko voli neka izvoli! A vi ljudi pišite jer ćete tako naučiti slagati rečenice, gramatiku, a i još puno lipih stvari samo ne smin kazat kojih :)

Ups...sad još i sigurnosno pitanje blinka crveno....pa zar nema opuštanja ni na blogu? Nakon ljeta valjda ide jesen...

Oznake: naslovnica

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.